Normalde gec döllenme yoksa adeti gecince hemen çıkıyor hatta bazilarinin gecmeden cikiyor. Isterseniz bir kac gune sabah ilk idararla yine tekrarlayın, korkmam diyorsaniz da en iyisi kan testi yaptirmak ama insan korkuyor hastaneye saglik ocagina gitmeye falan