Merhabalar, yerleşme kanaması denilen olay adete 2 hafta kala olabilir mi ? Dün açık pembe kanamam oldu sonrasında kahverengiye döndü ve bitti gün içinde. Bugün de ara ara adet olacakmışım gibi karın ağrım oluyor hafiften ama adetime de daha 15 gün var🙄