Bircanhasan Merhaba arkadaşlar dün saat 10 da kanamam oldu ve doktorum nişan gelmiş dedi 24 saat için de Doğumun gerçekleşir dedi Ancak ara ara adet ağrısı tarzı ağrılarımın dışında hiç bir belirti yok böyle bir durum yaşayan oldu mu
Edibeee Bircanhasan saglıcakla alın kucagımıza ıns. Nişan gelıp 10 gun bekleyen vardı sanırım okumustum. Ins siz beklemez siniz pek bilgim yok ama yazmak istedim ben sezeryan bekleyenlerdenım 🥰
Semra_kumsal Bircanhasan kac haftalik oldn cnm ? Yaklasik 1 saat once bnde de nisan denilen bisey geldi o mu degil mi bilmiyorum cnki bugn doktor alttan muane etti aciklik var mi die yoktu zatn afedersn bi zeytn büyüklügnde geldi durdu suan 40. Haftadaym bn
Bircanhasan Semra_kumsal benim şuan 36 haftalık ama Doğum başlamış dedi açıklıkta vardı 3 gündür gelen giden yok 😊