Yeni_anne_ Benim yanaklarimda olmustu kızarıklık oluşmuştu eczacı bepanthol sensiderm önerdi 2 defa sürdüm geçirdi hemen. Üzerinde kaşıntı,kızarıklık,egzama yazıyor bir deneyin isterseniz. Ben alırken çok umutsuzdum ama sürer sürmez farketti.