Ozg2 ALLAH razı olsun , 19 martta sezeryan ile doğum ile doğum yaptım o zaman da vakalar vardı hastane de ama farklı bloktalar, sezeryan olduğu için akşam refakatçim oldu yanımda fakat sabah erkenden çıkardılar yasak die ,normal doğum da malesef kimseye almadılar refakatçi, gözünüzü korkutmayın hastane tedbirini almış durum da oldukça dikkatliler bu konuda