Masalumut Hanimlar merhaba bende makat çatlağı yani fissur var ve maalesef 3 kez tekrar etti doktora gittim derin ve 2 tane biri daha içeride dedi acaba başına gelen var mı neler yaptınız neler kullandınız bu arada ben doğum yaptım 3 ay oldu burdan çok bilgi alışverişi yaptık zamanında belki bilgisi olan vardır diye yazıyorum Allah herkese sağ salim evlatlarını kucağına almayı nasip etsin
Nur_nur06 Masalumut bende de var canım ama afedersin çok kabız olunca oluyor yoksa sıkıntı yaşamıyorum
elifozt Masalumut geçmiş olsun aynı durum bende de olmustu , doktorum kortos fitil vermişti o cok rahatlattı beni birde anestol pomad kullandım makat bölgesine sürüyordum baharatlı ve acı yemekten kaçının sonrasında düzeliyor sıvı alımına dikkat edin tekrar geçmiş olsun 🌸
Aysayb Masalumut tuvalete cıktıktan sonra sıcak-ılık su oturma banyosu 20dk kadar,kabız kalmamak öncelikle yapmak gerekenler..bazı krem merhemler var ama emzırıyorken kullanılıyor mu bılmıyorum,ben en son opere oldum bu dertten.cok gecmıs olsun😊
Yakamoz__gul Masalumut valla arada benimde zorlayınca kanama oluyor. Aynada baktığımda çizgi halinde yırtılmış gibi galibi oluyor. Sanırım çatlak buda. Ben kantaron yağı sürüyorum. Hem yara iyileştirici özelliği var hemde yağ olduğu ucin yumuşatıp yırtılmayi kanamayı önlüyor. Çok faydasını gördüm sürekli de kullanmıyorum üstelik. Ayrıca Bebek pişik oluncada çok iyi geliyor. Kremin 3 günde geçirdiği pisigi kantaron 1 günde geçiriyor
Aysayb Masalumut evet ameliyat oldum son zamanlarda kanama ve agrı cok artmıstı bi de ilacla iyilesemedi catlaklar,amelıyat sonrası biraz sıkıntılı gectı bi hafta ama cok şükür 2yıldır bi sikayetım yok
elifozt Masalumut evet hatta popomun üstüne oturamıyordum agridan yan oturuyordum tuvalete çıkmak cok acı vericiydi cok afedersiniz tuvaleti yaparken cam kesigi şeklinde bi hissiyat , dediğim gibi muayene olduktan sonra doktor bu ilaçları verdi ve bende olumlu sonuçları oldu.
Minnosummm Benim de var içerde falan diye bişey demedi ama afedersiniz tuvaletimi yapıp yıkıyorum siliyoeum hiç temizlememiş gibi pislik geliyo tuvalet kağıdına aslnda hergün çıkabiliyorm genelde ama lavabodan çıkamıyorum 😑
Masalumut Minnosummm bende öyle bisey yok bende tuvaletimi yaparken jiletle keser gibi ağrı kanama oluyo ve tuvaletten sonra da 5 6 saat ağrısı sürüyor
Masalumut Yakamoz__gul benim ki ilerledi maalsef tuvalette çok kanama ve ağrı oluyor tuvaletten sonra da 5 6 saat dayanılmaz ağrısı oluyor
Yakamoz__gul Masalumut sen yinede bı dene derim bişey kaybetmezsin sonuçta bı yağ parası vereceksin. Ama gerçek olanını almaya dikkat et
Masalumut Aysayb merhaba cevap yazmanıza çok sevindim. Zamanında sizde okumuşsunuz dur ameliyat ile ilgili kötü şeyler yazıyor her yerde . Insan korkuyor ameliyatınızı kime oldunuz sonrası çok mu zordu gerçi simdi de zor da bilgilendiyseniz sevirim
dilekgi123 Masalumut bende onceden olmustu simdi de tekrarladi galiba tuvalete gitmeden bi iki saat once şırıngayla zeytinyag sıkıyorum makattan daha yumusak oluyo eskisi gibi cok kanamiyo ve sonrasinda cok agrim olmuyo en onemlisi kabiz olmamak lazim
Masalumut dilekgi123 yani öyle bi illet ki insanın aklı sürekli orda benim de bu 3. Tekrar edişi bu sefer ko ağır oldu
Zlhb Masalumut fitil anestol krem ve duphalac şurup lifli gıdalar bol su wc de çok oturup beklemeyın ıkınmaya cabalamayın
Masalumut Yakamoz__gul yok önemli değil o eşim almış kantaron yağını ama gerçek mi bilmem 10 15 lira gibi biseye almış
Aysayb Masalumut yok ameliyattan korkmayın,ben denizli de yasıyorum burda bi genel cerrah yaptı,baska amelıyat olan insanları da blyrm onlar da sorun yasamadı sonrasında😊 lazerle botoxla da tedavısı oluyormus sanırım ama ben istemedim
Yakamoz__gul Masalumut zeytinyağıyla yapılıyor. Kokla zeytinyağı kokusu aliyorsan gerçektir. Bide dene zaten faydasını görürsün gerçekse.