30+3 1 hafta önce kontrole gittiğimde nst ye girdim.hafif sancı cikti.ben kendimde sancı hissetmiyorum fakat bebek ara ara bir yerde tolaniyor o anlarda biraz sancım oluyor.onun harici geceleri sürekli idrara çıkmanın haricinde iyiyiz çok şükür 😊 az kaldı saglikla alalım kucagimiza evlatlarimizi