Elif1- bende devamlı senin gibi ilk zamanlarımı hep stresle düşünerek geçirdim şimdi çok kızıyorum kendime. Ama hala daha da herseye endişelenmeye devam ediyorum bu böle sürüp gidecek heralde… hamile miyim değil miyim keseyi göreydim bebeği göreydim kalp atışını duysaydım eli kolu bacağı oluştu mu ayını karşılıyor mu.. ikili test zamanı geldi cinsiyeti söler mi bi sorun var mı ense kalınlığı kaç kan sonucu nasıl çıkar 😊 böle böle 4 aya geldim şükür.. içini ferah tut bol bol dua et hayırlısını dile.. bekle yada bekleme diyemem sana içinden nasıl geliyorsa öle yap