gtopraklar Nipt (nifty) testi yaptıran var mı? Arkadaşlar bu amniyosenteze alternatif kandan yapılan bir genetik testmis. Doktorum tavsiye etti. Bunu yaptırınca taramalara da gerek kalkmıyormuş. Bilgisi ve tecrübesi olan var mı?
brcaky Evet ben yaptırdım 10.haftada evime gelip kan aldılar 1 haftaya sonuçlar geldi eğer belirtirseniz cinsiyetide söylüyorlar. Diğer tarama testlerine girmedim 24. haftam bitti herhangi bir anamoli çıkmadı ultrason değerlerinde de
Cemilef Ben yaptırdım canım. Nifty 5 yaptırmıştım. En çok görğlen kalıtsal hastalıklara bakıldı aralarında tabiki down sendromu da vardı. %99 doğruluğu olduğu söyleniyor. Benim doğumuma 4 hafta var bu nedenle doğruluğundan tabikide emin konuşamayacağım ancak ablam ve birçok arkadaşımda tarama yerine bu testi tercih etti. Tarama sadece olasılık açısından değerlendiriyor. Bu test direk negatif/pozitif veriyor. Umarım yardımcı olmuştur cevabım.
Zeroart Ben yaptırdım, 2li 3 lü falanhbirini yaptırmadım, direk nifty yaptırdım. Evime gelip kan aldılar bir hafta sonrada sonucu mail ile gönderdiler. 2500 tl ye yaptırdım
Sewal35 Bende yaptırdım aynen evime gelip kanı aldılar 15 iş günü içerisinde mail olarak attılar.. şükür iyi çıktı sonucum 3-4 lü tarama testlerini yaptırmaya gerek kalmadı 2 li taramayı nifty den önce yaptırmıştım. Çok araştırma yaptım başka firmalarda var kanı ispanya amerikaya gönderen ama çok samimi gelmedi gümrükte kanınızı koruyamıyorlar ayrıca bu corana dan dolayı gümrükler kapalı o yüzden yurt dışı kaynaklıları şu sıra yaptırmayın ayrıca pazarlık yapın ben 2000₺ yaptırdım. Doktor tavsiyesi ile aranırsanız doktora komisyon verdiklerinden 3000₺ istediler sonrasında bağımsız aradım 2000₺ bitirdim işi 10 martta yaptırdım… ayyyy nekadar uzun yazmışım 🤦♀️
gtopraklar Herkese çok teşekkür ederim. İçin rahatladı. Şimdi görüşmeleri yapacağım. 🙏 Antalya’dayim. Burada da bu işi yapan aracılar var anladığım kadarıyla. Bir iki numara buldum görüşeceğim.
Sewal35 gtopraklar sizin numaranız onlarda kayıtlı olabilir daha önce konuştuysanız başka telden arayın
Sewal35 internetten ankaradaki yerlerini arayın sizin bölgenize bakan kişinin telini isteyin aradınız kişiyede merkezinizden aldım diyin doktorlar komisyon aldığından yüksek fiyat veriyorlar… hatta söyleyin arkadaşım 2000₺ yaptırdı diye ben size ödememin dekontunu atarım yazık günah fazla para vermeyin onun yerine kalan parayla çocuğuna bişeyler alırsınız