asimmela benim doktorum Serdar Başaranoğlu bilge hastanesi Kücukkoy canim doktorum ilk kürtajımda karşılaştık kendisi yaptı rahim filme gerek kalmadan rahimdeki polibi tespit etti histereskopide yaptı temizledi hatta o kadar güzel oldu ki ben de spinal iğne oldum izledim her animi sohbet ede ede geçti komik geçti ve genetikçiler sende pihtlsma yok demesine rağmen o hayır var iğne aspirin kullancaksn dedi kâğıtta 2 gen homozigot yazıyor genetikçiler umursamadı o umursuyor simdi gebelik için devam ediyorum bi sürü vitamin verdi cnki ben başka arkadasimn demesiyle onun doktora gittim klomen ve catlatma iğnesi yaptı hamile kaldım ama onunda kalbi durdu ve bizi sallamadi güldü iğne kullanmama rağmen oldu diorm sanmam olması norml diye geçiştirdi genetik testine bile yollmadi Allahtan ben yaptırdım onu bıraktım tekrar serdar beye gittim ah salak kafam nie 2.de ona devam etmedim dedim Smdi bana bi sürü vitamin başlattı daha sıkı hazırlanıyorum çokta güzel moral verdi herşey güzel olacak hif canına sıkma başarıcaz yasin cok genç dedi motive oldum kesinlikle doğum yapan tanıdığım da var onda çok memnun oldu güler yüzlü ve ne geriliyorsa yapan birisi paraylada işi yok opersynumu bile indirimli yaptirmisti