Arkadaşlar tam 25. Haftalığız. Sanırım şeker yüklemesi zamanı pazartesi doktorumu arayıp görüşeceğim gel derse gideceğim aç gitmem gerektiğini falan biliyorum. Ama bir arkadasım kendi hemşire 2 gün aç tok şekerini ölçmüş ve değerleri normal oldugu için yükleme yaptırmamıs. Doktoru böyle yapan var mı bu mantıklı ve mümkün mü?