Berika12 Selam kızlar 27 haftalık hamileyim sedef hastasıyım çok siddetli doktor deltacortril başladı 30 mg günde 6 tane çok korkuyorum bebeğe bi zararı olurmu diye benim durumumda olan varsa lütfen yardımcı olsun 😣🙏🏻🙏🏻
Bekra Bende kullanıyorum aynı haftadayız canm ben gebeligin başından beri kullanıyorum çok şükür iyiyiz bir sorun olmadı