Ben çok kararsız kaldım o yüzden fikirlerinizi merak ediyorum benim düşüncem 2li tarama 3 lü tarama olduk birşey çıkmadı ayrıntılı ultrasonada girdik gene birşey Yok neden bu kadar araştırıyorum ? İllaki birşey mi çıkması lazım bir yandan da eksik kalmasın yaptırıyım diye düşündüm tabi sizlerden de fikir almak istiyorum yanlış mı düşünüyorum ?