Screenshot_20200410-142329_Word.jpg image/jpeg(0.41MB) Kızlar bise soracaktım dün hasteneye gittim 1.5 aylık hamileyim 5 tüp kan ve idrar testi verdim bugün laboratuvardan aradılar kanımda elisa die birşey çıktığını söylediler pazartesi tekrardan gelip kan vermemi söylediler. Bilgisi olan varmi bununla ilgili..