Günaydın arkadaşlar
Çarşamba günü doktora gittim normal doğum istediğim için çatı muayenesini yaptık doktorum iki cm açıklığın vardı geçen hafta ilerleme olmamış ve bebek aşağı inmemiş dedi. Yavrumun inmesi için ve açılmamın ilerlemesi için neler yapabilirim? Tecrübesi olan biri var mı bu konuda?