ya benim kafami cok karistirdilar annem suan 3aylik hamile ve normal kanamasi var ve 2kere acile gittik bebek gayet iyi dediler bugunde daha yeni stage yapan bi doktor geldi dedi bebeginiz gayet iyi ama dusuk yapicaksiniz ve annemin doktoruna yazdim anlatim durumu dedi dosyaniza baktim bebeyiniz gayet iyi ama 15/4 gelin kontrol edelim
ve kafamin karismasina neden olan soru su bebek gayet iyi ama annemin kanamasi var ve stage yapan kadin bebegin iyi oldugunu soyluyo ama düsük yapicagini da soyluyo?
biri su durumu bi netlestirsin bana sizce düsükmu olucak hamile olan anneler böyle biseyle karsilastiysaniz bana anlatirmisiniz lütfen düsük olucakmi? olmicakmi?