Ao763 Balkuzu01 benimde suan 5+2 ama doktorum 6+3dedi. Benimde kesem gozuktu ama bebegi goremedk. Karından mi bakıldı sana yoksa alttan muayne mi etti canim
Ao763 Balkuzu01 ben hic alttan muayne olmadım dr bebeği gördüyse icin rahat olsn alttan muayne daha detayli oluyor. Ufaklik görünmüş olabilir