Ayseirem-61 Ölüyorum resmen 23 haftalık gebeyim ve inanılmaz derece kaburga batıyo hemen göğsümün altı ilk başlarda sadece solda vardı şimdi her iki tarafta böyle
Kbra3401 Ayseirem-61 bende 1 aydır çekiyorum göğsümün altı acayip batıyor 3 4 gün sürüyor geciyor Bi daha başlıyor. Bugun sordum doktora cocuk baskı yaptığı içinmiş