Merhaba hanımlar , hamile olduğumu öğrendiğimden beri kahverengi lekelenmem var . Şuan 8+4 deyiz . En son 5 haftalıkken doktora gittiğimde bebek göZükmemişti düşük olabilir diye doktor progesteron vermişti . 6+4 de bebek göZüktü ama hala leke devam ediyor hapımda bitti ne yapıcam bilmiyorum doktorada gidemiyorum . Yardımcı olabilir misiniz ?