bnscldr Merhabalar 👋🏻 29.haftadayım ve 3-4 gündür sağ kalçamda yürürken özellikle aşırı bir acı oluyor zor yürüyorum . Yatarken çok zorlanıyorum . Kalsiyum da kullanıyorum aslında . Neden bu şekilde oldu bilmiyorum . Aranızda yaşayan varsa yararı olan bir şey oldu mu yaptığınız ? Yardımcı olursanız çok sevinirim .
Hll34 bnscldr bende 22+5im kalça acısını bilmiyorum ama dünden beri dayanılmaz bel ve sırt ağrım var gram geçmedi uyutmadı beni en son ağlayarak uyumuşum bi yarım saat anca ve fıtığım olduğu için sandım ama burda bi arkadaş benim gibi olmuş idrar enfeksiyonundan o söyleyince soluğu hastanede aldım ve idrar tahlilimde yoğun enfeksiyon cıktı doktor ağrıyı enfeksiyon yapıyor dedi ilaç verdi sizinde ağrınız geçmezse maskenizi falan takıp gidin lütfen enfeksiyon olabilir ihmale gelmez çok geçmiş olsun
Greyy90 bnscldr 32. Haftam benimde öyle maalesef ağrılar sancılar bugün de sağ kalçamda ağrı topallıyorum resmen evin içinde yatması kalkması işkence hep. Magnezyum içiyorum maden suyu içiyorum ya naparsam yapayım çözüm olmuyor maalesef
Yagmurella Bendede uzun zamandır olan bişey cok yormamak lazım kendini cok ayakta kalınca yada cok yatıncada oluyo işini yavas yavas az az yap dinlen ilaçla olcak bişey değil ben halen yasıyorum 26 haftalığız
bnscldr Hll34 yeni tahlil yaptırdım enfeksiyon çıkmadı bende . Kalsiyum eksikliğinden olurmuş genelde. Bel ve sırt ağrısı azıcık bile yorulsam bende yaşıyorum en başından beri hem de . Size de çok geçmiş olsun 🙏🏻
bnscldr Greyy90 ben de topallıyarak k geziyorum aşırı can yakıyor üzerine basınca . Normalde suda eriyen magnorm ve calciday kullanıyordum ama yeterli gelmediler . Vicium a başladım Buda pek yararlı değil gibi ama bakalım inşallah kurtuluruz 😖
Sevda7 Bende de 29. Hafta da vardı,kalçam fazla acıyordu yürüyemiyordum magnezyum ilacı aldım bide ısıttım sürekli sıcak su torbasıyla hatta uyurken sıcak su torbasını altıma koymuştum bi kaç saat 2 gece öyle yaptım geçti cok sükür suan iyi.
bnscldr Sevda7 Sevda7 vicium kullanıyorum bende ama pek bir yararı yok maalesef . Ama sıcak su koymayı denemedim belki iyi gelir . Teşekkür ederim 😇
Melikekrtc1 Kızlar 30+3 deyiz bizimde bugün başladı sağ kalçada ağrı böyle bişey saplanmış gibi eğilemiyorum ve yürürken zorlanıyorum inşallah yorgunluktandır 😣 Yoksa hiç çekilmez ev işimi yapamıyorum şuanda
bnscldr Melikekrtc1 evet aşırı derecede hareket kısıtlıyor . Ben de yemeği zor yapıyorum ev işi vs şuan askıya aldım . Üzerine bile yatamıyorum inşallah en yakın zamanda geçer hepimizin ki 😕
Derya1233 bnscldr canım benim kalçan acıyordu dimi senin ya ben n sırt üstü yatabiliyorum. Ne sağıma soluma donebiliyorum aynı şeyi mi yaşıyoruz acaba seninle lütfen cevap verir misin
Hll34 bnscldr teşekkür ederim inşallah sizede cok geçmiş olsun benimki enfeksiyon kaynaklıymış maalesef dikkat edin kendinize 🙏
Minikkusum_ bnscldr magnezyum kullanıyorum(magnorm) ağrılarım gitti çok şükür benim de çok kotu ağrısı oluyordu sol kalcamda
bnscldr Minikkusum_ magnorm bana yaramadı hiç değiştirdi doktor . Bünyeden bünyeye değişiyor demek ki .
Mine-maral Aynı durum bendede vardı şuan 34 haftalığımm ama doktorum hamileliğimin 20 li haftalarına bana Osteo Zinc adlı bir kalsiyum ilacı verdi 45 lira bi ücreti var ve baya etkisini gördüm halada kullanıyorum doktorunuz onay verirse alıp için derim bende sizin gibi yürümekte oturmakta olduğum yerde kalıyodum şimdi çok çok iyim 🤗
bnscldr Mine-maral benim kullandığım da ücretli 80₺. Pek bir yararına göremedim henüz ama bakalım inşallah biraz da olsa düzelir 🤗
gkcsvn Haftada kuyruk sokumh agrim oldu kalca buyuyor.pelvik agrisi olusuyor zamanla bazen artti bazen azaldi 34.haftadayim sadece pilates yaparken hissediyorum.hafif bir aci …surekli yatmak.cok yurumek etkiliyor duzenli egzersiz sart 6
D-M bnscldr merhaba, ben de 8. Haftadayım aynı şekilde kalçamın sağ tarafında yürürken ayakta dururken bıçak gibi saplanan bir ağrı var. İlk randevumda doktora soracağım yine yazarım.