Emvey aynısı bnde vardı akıntı degil ama affedersiniz bir damlada olsa idrarm patlıcak gibidi rahmim bide cok boşluklarımla alt karnım agrıyordu canm ortamlar kötü oldugu için ben gittim ama doktoro idrar tahlili istemedi cok su içmemi söyledi😌tavsiye ederm üşütmüşsündr sanırım evdeyiz ama bnde anlamadım