GamzeliGamze Arkadslar 2 hafta önce normal doğumla kızıma kavuştum özel bolgemde hic koku yokken bu 3 gündür özel bölgem kokmaya başladı ve bu beni çok rahatsız ediyor acaba bunun sebebi ne olabilr çokta temiz bakıyorum ama halen koku bitmek bilmedi 😐😐
TugbaLafci GamzeliGamze normal Doğum mu yaptın sezeryan mı canım bide sürekli iç çamaşırını değiştir gerekirse gün içinde 2-3 defa değiştir bide doktorunu ara sor içindeki pisliği atıyo olabilirsin lohusa hali
Sonay GamzeliGamze benim arkadaşımda sezaryenle doğum yaptı aynı şikayet kendisinde vardı tahlil yaptırdı temiz çıktı doktor olabilir demiş sanırım rahim kendini temizliyor siz temizliğinize elinizde. Geldiği kadar dikkat edin tahlil yaptırdın Eğer bişey çıkmazsa normaldir CNm sıkma canını Allah analı babalı büyütsün 😊
Sedefhayri GamzeliGamze o koku bi zaman sonra geçiyor benim ilk hamileliğimde de koku vardı sonra geçti
Adabahar Ben doğum yapmadım akıntım da kokmuyor ama o tuhaf koku bende de var hergün çamaşır değiştiriyorum ve çişten sonra muhakkak yıkarım kuruturum ama yok 🙁 avondan temizleyici aldım günlük temizliyorum yine de yok ya ne zaman geçecek
Ikinciyibekliyorum Adabahar avonun ürünlerini cildinize surmeyin lutfen daha kotu olabilir. Bende sampuanini kullandim başimda yaralar oldu. Genital bölge temizleyici aldim pembe ve mavi sıkmalı şişeydi doktor kesinlikle kullanma dedi .
Ladess Adabahar avon kullanmayın oraya lütfren ,bir damla sirkeyyi suya karıştırın yıkayın bi gün yapın bi gün yapmayın bişey kalmaz
Adabahar Ikinciyibekliyorum zararlıysa kullanmam ama hamile değilken kullanıyordum iyi geliyordu diye yine aldım sirke kullanıcam
Ikinciyibekliyorum Adabahar normalde dr kullanılması onerilmiyor ama bende almıştım kokulu diye ama tamamen zararıylimis .