Hamileliğim ilk bir ayından üçüncü ayına kadar Çektim bu egzamayı. O aylar sürmem sakıncalıydı çünkü krem kortizonluydu. Bebekte tavşan dudak yapma ihtimali vardı. O yüzden üç ay boynum kollarım yüzüm kızarık kaşıntıyla geçirdim. Allahım çok zordu. Avuçlarım avuç içlerim durmayan kaşıntı. Sabaha kadar uyumama vs. Ama çok şükür ki üç ayı doldurduktan sonra doktorum kremi losyonla karıştırıp kortizon etkisini azaltıp kullanmamı önerdi ve öyle geçti benim merhemimde dermovateydi ve evet kortizonlu. Ama belli bir aydan sonra kullanabiliyorsun. Umarım çare olur bilirim ki çok zor🙏