Merhaba güzel annelerim anne adaylarım, 3 4 gündür akıntımın çok olması bir yana kaşıntım çok fazla idrar rengim normal yanma da yok akıntı olarak sarıya yakın ama beyaz bir renk. Doktora gidemiyorum bu kaşıntı olayı için varmı böyle sorun yaşayanınız 😔 Bana bir yardım 🤦♀️