Ben çok tedirgin oluyorum bundan önceki hamileliğimde 10 .haftada kalbi durdu bebeğimin genetik testlerden sonra kan pıhtılasma bozuklugunu öğrendik 4 ay sonra tekrar hamıleyim şükürler olsun ama çok endişeliyim bu sefer sabah hapımı ıcıyorum aksam 5 ıgnemı vuruyorum gobegımden folık asıtıde kahvaltıdan sonra ıcıyorum 1 hafta oncede az kanamam oldu pregastan eklendi birde sabah akşamda pregastan içiyorum siz nasıl uyguluyorsunuz ilaçları? Suan bende 6+4 kalp atısını duydum bebegımın sukurler olsun ama hep endıse ıcındeyım