Hiranuuurr Arkadaşım rica etti kendine çok cevap gelmediği için🤫 Kızlar adetine 4 gün var çok ince hayalet bir çizgi çıkmış ben görüyorum ama sizlere de sormami istedi bakar mısınız?[url=https://hizliresim.com/4XG2A6][img]https://i.hizliresim.com/4XG2A6.jpg[/img][/url]
Sevgice26 Hiranuuurr adeti gecikince yapsin erken yapmis bide erken yapmak sikinti kimyasal olabiliyo uzuluyo sonra insanlar
Ebrusrtkpyln Hiranuuurr ben 5 gün kala yaptığımda negatif çıkmıştı bence hamile ama yine de beklemeli hayırlı olsun şimdiden varsa 🤰❣️🥰
vuslatim34 Bekledigi icjnde çıkmış olabilr .Ne desek yanlış olur iki gun sonra ilk idrarla tekrar etsin.InsaAllah hamiledir😊
Birhemsire_anne canım benimde silikti ama bu denki görünmez değildi bilemedim çok çok yeni olablir belki 1 hafta sonra denesn tekrar
Hiranuuurr Aslihansan çok detaylı bakmak gerekiyor ben o kadar yaptım ki ustası oldum resmennnn hemen görüyorum en ufak çizgiyi😄
Hiranuuurr Sevgice26 Hayırlısı bakalım evet erken yapmış ama dayanamadım diyor😍 çok istiyor o yüzden galiba
Aslihansan Hiranuuurr inan kaç kere baktım yaklaştırdım normalde bende görürüm ama bunu göremedim inşallah olsun 🙈
Haticeky Ben gordum benimde 4 5 gun var benimki bundan bi tik daha belirgin 2.cizgi ben de emin olamiyorum