G-D27 Arkadaşlar 32 haftalık hamileyim şampuan, bebek yağı, VS. seti olarak hangi marka alacağımı bilmiyorum öneriniz var mı?
Merbe61 G-D27 herk e mustele demıs ama kımya muhendısı bırılerınden destek al bende onu dusunmuyordum ıcınde bebege uygun olmayan kımyasallar var coknfazla olmasa bile koymuşlar o kadar para verip bosuna alma ıstersen cok dogal bir urun degll
Sahinftma G-D27 mustela öneren çok oldu ama göz yaktığını söyleyende oldu bu sebeple araştırmam sonucu hipp aldım, intagramda mühendisinoğulu sayfasından araştırıp kafanıza yatanı alabilirsiniz
brcaky Mustela ve burts bees çok öneriliyor ancak biraz pahalılar bübchen bu iki marka kadar doğal içerikli değil ama bu da çok iyi yorumlada sahip