Sarayhelvasi Kızlar 34-35 haftalık hamileyim bazen ara ara çocuk toplanıyor karnım sertleşiyor ve karnıma bi Ağrı giriyor sanki??? Bu neden olur?
MeryemFatih Sarayhelvasi aynısı bana çok oluyo üç dört gündür 😒 acılı bi ağrı dimi göbeğin etrafında bizde bugün 34e girdik bilenler aydınlatsa güzel olur
Sarayhelvasi Gulsen55 MeryemFatih Elif5305 Evetttt... aynen öyle acaba erken doğum belirtisi olabilir mi???
Elif5305 Arkadaşlar doğumunuza şurda ne kalmış. Bebişinizn yeri iyice daraldı biyere toplanması gayet normal🙂 gelmek istiyor artık🙂
MeryemFatih Sarayhelvasi bence değildir ben bugün nstye bağlandım sancı falan çıkmadı sonuç gayet iyiydi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
MeryemFatih Sarayhelvasi hareketini az hissetmiştim o yüzden bi de 32de bağlanmaya başlıyomuş normalmiş 🤗