matrushka Zehra1109 😆😆 beni kınayan benim köynemi giysin bana gülen benim sutyen ölçülerime maruz galsın 🤥
Merveyunus31 Zehra1109 cok güzeller canım emin ol ben gebe kaldigimda aldım 5 tane üstünde yok gibi şimdi de göğüslerim iyice büyüdüler doğuma yakın alacağım inşallah:)
Mickeylover Zehra1109 ben h&m den emzirme sütyeni aldım öyle sıkmaya baslayınca biraz pahalı ama çok kullandım. Sonra da ebebekten penye emzirme sütyeni aldım fox marka sanırm öyle bir şeydi balensiz. Memnun kaldım yumuşacık.😊
_mrv Durkayaelmas lotuslar balensiz mi ? Çünkü süt oluşumu için balensiz kullanmak gerekiyor da. Eğer balensizse ben de almayı düşünüyorum
Zlhb _mrv ben senelerdır lotus serısı kullanıyorum ama 29.haftadayım çok acıtmaya basladı (karın buyudukce alt kısmı cok acıttı)gecen gun Hm den emzırme sutyenı aldım yarım atlet gibi çok rahatmış valla