Bilgebalta Selm kızlar Her şeyin hayırlısı tabi insan heyecanlanıyor yani saglıklı sıhatlı olmasa en büyük arzum 12 haftalık bebegim Bi ogluşumm vardı rabbim ikincisini nasip etti 😘
EsraKpsz Bilgebalta Bana da o hafta erkek dediler de 😂 sonra bebeğimin kız olduğunu öğrendim 🤰 Biraz erken söylememişler mi
Seda1208 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 Bende geçen Salı gittim 14 haftamda kıza benziyor emin değilim dedi ama bakalım 🤗 2.3 hafta sonra benim de netleşir inşallah
Bilgebalta EsraKpsz canım ilk oglumu 11 haftalık Ken söyledi aynı doktorum bide resim atmayı bilsem atardım ekranda direk pipsi çıktı degişsede hiç bir önemi olmaz rabbim neyi nasip ederse
Busra221 EsraKpsz 16 da erkek dedi doktorum %99 . Ayrıntılıya girdim 21 haftada kız dedi doktor hangisi net 🤣
Emvey Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah cümlemize…biz de 19+5 te bir prensesimiz olacağını öğrendik 👸👸👸
Busra221 EsraKpsz valla kızım mı oğlum mu pek emin değilim kime inancağıma sasırdım ayrıntılı kesinmidir bilmem 🤷🏼♀️