kızlar merhaba allah nasip ederse temmuz ayının ilk haftası doğum yapıcam 26+5 haftalığım. Aldığım kıyafetleri 0-3 ve 3-6 alıyorum çoğunluk 3-6 almayı düşünüyorum. ve temmuz olmasına rağmen uzun kol alıcam canı ne ki diyor herkes. onun haricinde banyo ürünleri ni ne kullanıyorsunuz??