Bittercikolataa Kızlar adetime 6 gün vardı yaptım bir şey çıkmadı şimdi adetime 4 gün var ve böyle silik bir çizgi çıktı yanılıyor olabilirim Dicem ama 6 gün öncekinde niye çıkmadı değil mi? Gözle görülecek ince bir çizgi telefon bile çok. Net odaklamadi o kadar yani ama ben çok net görebiliyorum hemen cikti çizgi 3 dakika içerisinde Fotoğraf bu [url=https://hizliresim.com/4XG2A6][img]https://i.hizliresim.com/4XG2A6.jpg[/img][/url]
Bittercikolataa Bu ay tüm günleri değerlendirdik umudum çok adetten sonraki günleri yumurtlama dönemini hala devam bile ediyoruz afedersiniz gerisi rabbime kalmıştır♥️
Kubrasnyrt Bittercikolataa bir iki gun sonra tekrar yap bakalim canim koyulasmasi gerekiyor insallah vardir hamilesindir 🤗