Kızlar dün gece bel agrım çok var di gece dayanamadık hastaneye gittik doktor ultrasonda idrar torbamin çok.dolu olduğunu söyledi hastaneye gitmeden önce de tuvalete cikipta gitmistim sonda takilcak dediler doktor takarken zorlandı tıkanik çok dedi idrar testi yapıldı meğer kum Döküyomusum böbrekler den ve idrar yollarıma kadar kapatmış sondayı takarkende tıkanıklık var dediğide oymuş ilaç verdi 3 saat seruma bağladı nasıl dökebilirim bu kumu 🤦♀️