Sibelgokhan oy maşallah vallahı 12+4,üz daha bu zamanları görecek mıyız ne zaman gelecek vallahı cok zor geçiyor zaman hıç hamıle gıbı değılım şuan mide yanmaları dışında. kılom olduğu ıcın öyle göbekte çıktımı anlamıyorum. sanırım hıssedene kadar,anne olduğumu anlayamayacağım🙈😂