Mororkide Mororkide benimde migrenim var 10. Haftadayım ilk kez ağrıyor doktorumu aradım parol iç dedi ama parol da bir işe yaramıyor midemde bulanıyor bişey de yiyemiyorum kütük gibi kafam dünden beri yatıyorum hafifte burnum tıkalı gibi peçeteye sildiğimde hafif kanama gibi de oldu normalmiş bu dönemde galiba insan endişeleniyor 🤦🏼♀️