dilaracalik29 Msrrfeknc rica ederimm o zamanlar aklıma geldi :) yine de çok çok ağrı olursa doktora gidilmeli canım
Msrrfeknc dilaracalik29 arkadaşım doktorun yanında çalışıyor en sonunda söyledim zaten normal dedi onlarda Allah’a şükür