Devlet hastaneleri genelde insanlara koyun muamelesi yapıyor ne yazık ki , hasta sayısı çok doktor sayısı az vs vs . Naz kapris çekmiyorlar doğal olarak. Şu dönem de eğer imkanınız varsa özel hastane de doğum yapın derim , en azından psikolojik baskı altında kalmazsınız . Ben özel hastane de doğum yapacağım bir sıkıntı çıkmazsa . Orayı seçmem de ki tek sebepte psikolojik olarak daha rahat daha güvende hissedeceğim den dolayı