Glhn06 merhaba. Cok normal. Ben isden izin aldim uc hafta ve sirf uzandim cunki kafami bile kaldiramiyordum. Bazen oturdugum yerde bile oluyo ve ayni zamanda migde bulantisi cok kotu birsey. Suan 10 haftayim asiri halsizlik var ama o eski bas donmeleri biraz gitti sanki ama her ufak koku olsun goruntu olsun kusuyorum malesef ve uzun zaman ayakda kalinca basim donuyo. Malesef artik bunlar hamilelikde olan seyler.