Ayyy aynısını ben yaşadım arkadaşıma söylemiştim ilk iş yerimden bütün felaket senaryolarını dizdi eşine hemen söyleme sürpriz yapma belki yoktur belki kimyasaldır belki öyledir şudur budur sonra dedim ki ya normal bir gebelikse iş cıkısı gittim tulum aldım patik aldım eşime sürpriz yaptım sonra da dedim ki böyle şeyler de varmış ama yoksa da yanımda olursun beraber duyarız gerçeği çok da duygusal ve güzel bir sürpriz oldu şükür ki gebeliğim de normal devam etti. İçinizi ferah tutun nasıl hayal ettiyseniz öyle yaşayın