Rabia9461 yemek yedikten sonra oturuyorum karnımı açıp oynuyorım onunla konuşuyorum CANIM oğlum canımın içi falan tireşşm gibi gezindiğini anlıyorum sınra ben hafiften parmağımla vuruyorum o da ordan vuruyor 😁😁sürekli değşl tabi çünkü daha yenş düzene girmesi için zaman var diye düşünüyorum ilerleyen günlerde daha belli olur
en güzel yanı benim ilk bebeğimin kalbi durmuştu bında çok kaygılıydım kalbi atıyor mu diye tekmesini hissedince içim rahat oluyır en azından yaşadığını biliyorum 😊