ben enfeksiyon yasamadim ama ablamin gebeligi hep enfeksiyonla gecmisti, o yuzden olmadigim halde onun iyilesmek icin yaptigi gibi yaban mersini ve kuru cranberry yiyorum hergun ara ogun olarak bir avuc yada yogurduma karistiriyorum. ise yariyo galiba, sikayetim olmadi. ama cok da su iciyorum , her gun soda da iciyorum yapay bisey icmek yerine
ama yesil akinti ilk kez duyuyorum. doktorunuza bir sekilde ulasmaniz gerek, bunu konuşmalısınız