Merhaba kızlar benim bir sorum olacaktı. Ben dün hamile olduğumu öğrendim silik pozitif testle. Eşime daha söylemedim çünkü adetime 5 gün var. Kanda kesinleşince söyliycem. Haftaya kan vericem özelde ama ben 20 yaşındayım yeni girdim sokağa çıkma yasağı banada var. Özelde kan versem yinede sorun çıkarmı bana niye geldin falan derlermi acaba? Dünden beri içimi yedi bu durum sizce nasıl yapmalıyım kızlar?