Almiraedaa Kızlar 22+2 günlük hamileyim bugün bebeğimin hareketlerini az hissettim sizce normalmi bu haftada olanlar yardımcı olurmusunuz çok merak ediyorum
YelizDurmus Tabii ki normal benimkini ben baya hissediyordum o haftalarda şimdi 25+3 üm horon tepiyoruz
Almiraedaa YelizDurmus Teşekkür ederim sağolun ya ben biraz korktum panik oldum da cinsiyetiniz nedir ☺️