Arkadaşlar merhaba . Bizim bebisimizin cinsiyeti bayadır belli aslında doktor ilk gördüğün de söylemeyin kağıda yazın parti yapicaz dedik. Yazdı. Kesinlessin aksilik olmasın diye diğer randevu da detayli ultrason vardı onu bekleyelim kesin olsun dedik yine aynı dediler tamam dedik artık yapabiliriz sonra virüs cikti ortaya . Baktık geçmiyor o yüzden evde eşimle ikimiz ogrencez bu akşam. Bir kaç süs malzemesi aldık balon aldık. Buna da şükür 🤗🥰 çok heyecanlıyım . Rabbim hepimize hayırlı evlat nasip etsin inşallah ♥️