SenaDerin Krkas-turan76 benim de son 21 🙏🏼 Ayaklarım şişmeye başladı , belim sızlıyor onun dışında bi sıkıntım yok çook şükür 🙏🏼 zaten sezeryan olacam ❤️
Krkas-turan76 SenaDerin Evet benimde çok şişiyordu ama geçti şimdilik ara ara şiddetli sancılarım var Hayırlısı olsun hakkımızda
ongelukkig Benim hiç bi sıkıntım yok sadece çok oturunca sol kasık tarafına ağrı giriyor. Bide idrarı çok tutarsam orada ağrı oluyor