Nur20 yinede doktoruna git idrar testi yaptr enfeksiyonda olabilir illa kasinti ve koku olmasi gerekmiyor. Fazla akintida iyi dgl dusuge bile neden olabilir eger enfeksiyon varsa. Benm doktorum akintin fazlami diye sormustu evet ddm idrar testi yapti asiri enfeksiyon cikti ilac basladk sen yinede bi saglik ocaginda feln baktir. Ben gecen gun saglik ocaginda yine yaptrdm sonuclari da kendi doktoruma goturdm enfeksiyon var ve ne kasinti ne koku sadece akinti var.