Arkadaşlar 39. Haftama geldi yaklaşık iki ay önce kaşıntılar başladı Pupp yani gebelik ürtikeri teşhisi kondu ; kolestaz olmadığı tahlillerle doğrulandı. İlk etapta karnım ve bacaklarımdaydı ama son iki haftadır tüm vücuda yayıldı; kırmızı kabarcıklar ve kaşımaktan yara bere içinde kalan vücudum :(((
Özellikle geceleri daha da artıyor ve uyutmuyor ağlama krizlerine giriyorum bunu yaşayan çare bulan varsa nolur söylesin; dermatolog losyon verdi artık oda işe yaramıyor biraz rahatlatan zeytinyağı ve ılık duş ; ama o da kısa süreli
Önerilerinizi bekliyorum büyük umutla🙏🏻🙏🏻