Kızlar geçen hafta kontrole gittiğimde doktor bebeğin çok küçük kalp atışını duyamıyorum haftaya gel demişti ben 10 gün beklemeyi düşünüyorum. Bu arada tüm hamilelik belirtilerini yaşıyorum mide bulantısı istifra koku hassasiyeti vs. belirtiler yaşamama rağmen kalp atışı duyulmayabilirmi? yani kalp atışıyla hamilelik belirtilerin bi ilgisi varmı. Bi yerde okumuştum kalp atışı durunca belirtilerin de gerilediği yazılmıştı benim aksine geçen haftaya oranla bu hafta daha çok belirtiler yaşıyorum