Gulchinn Merhaba kızlar28+5 haftalık hamileyim.Sağ tarafta,bazen de sol tarafta kasığımda sancı oluyor.Sizce normal mi?Benim ilk gebeliğim,çok fazla birşey bilmiyorum,o yüzden endişeliyim(.
Minikkusum_ Gulchinn bebek baskı yaptığı için olabilir canım magnezyum kullaniyormusun kasılmalar için
Gulchinn Minikkusum_ Magnezyum değil,kan arttırıcı ilaç,bir de vitamin yazdı doktor,6 gündür onları içiyorum.İçinde magnezyum da var.
Gulchinn Minikkusum_ Magnezyum değil,kan arttırıcı ilaç,bir de vitamin yazdı doktor,6 gündür onları içiyorum.İçinde magnezyum da var.
Minikkusum_ Gulchinn kan ilaci ve vitamin bende kullaniyorum ama magnezyum ayrı canım kasılmaları önlüyor magnorm ismi bebek baskı yapınca sancı gibi oluyor bazen sağ bazen sol tarafında onu içince duruyor ağrısı
Minikkusum_ Nurunilkmucizesi ilk basta her gün içiyordum şimdi sadece kasılmalarim olduğunda içiyorum