Burayi pek bilmediğim için doktor değiştirmek istemiyorum ama ben ovdukleri kadar bişey göremedim. Yani hiç konuşmuyor sağlıklı normal diyor ilaç yazıp yolluyor hiç sohbet havasi ya da nasıl gidiyor ne bileyim hiç bilgi filan da vermiyor ben daha çok anlatan biri istiyordum